מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור 

הוסף לעגלה

עגלות מוסך מומלצות

השוואה בין סוגים שונים של עגלות מוסך חייבת להיות מבוססת על שילוב בין פרמטרים אובייקטיביים וסובייקטיביים. גם אתם רוצים למצוא את העגלה המתאימה ביותר לשימוש שלכם? קבלו סקירה מקיפה וטיפים מיוחדים.
עגלת מוסך מקצועית היא מוצר חובה לקהל יעד מגוון. קודם כל, היא מתאימה לחובבי מוטוריקה שאוהבים לתקן את כלי הרכב שלהם בעצמם. במקביל, היא אידיאלית למעשה עבור כל סוג של האנדימן שעובד מהבית ורוצה להשאיר את ארגז הכלים שלו זמין. חוץ מזה, העגלה היא כמובן פריט קריטי בכל סוגי המוסכים וניתן לבצע מגוון רחב של עבודות מכונאות.
עגלת מוסך מיוחדת בכך שהיא מספקת גישה מלאה, נוחה ומאובטחת אל ארגז הכלים.
מלבד הנגישות שנובעת מהאופי של העגלה עצמה ומכך שניתן לסדר אותה בהתאמה אישית לעדיפויות ספציפיות, היא גם ניידת ומגיעה עם גלגלים ועם אפשרויות נעילה מתקדמות. מצד שני, דווקא בגלל שיש כל כך הרבה יתרונות לא תמיד קל לדעת באיזה סוג של עגלה לבחור ולאיזה דגם לתת עדיפות.

4 טיפים לבחירת עגלת מוסך מנצחת

החדשות הטובות הן שניתן להתחיל את ההשוואה בין סוגים שונים של עגלות מוסך ברשימה של פרמטרים אובייקטיביים. אם יודעים לאיזה סוג של פרמטר להתייחס על מנת לבחור כל סוג של עגלת כלים למוסך או לבית, קל יותר להתמקד רק דגמים הרלוונטיים:

1. מפרט טכני

באמצעות המפרט ניתן לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר כל סוג של עגלה, כמה מגירות יש בה, איזה גלגלים משודכים אליה וכמובן גם מה המידות שלה. באמצעות המפרט הטכני אפשר לא רק להשוות בין סוגים שונים או דומים של עגלות מוסך המיוצרות על ידי חברות שונות, אלא גם להתאים אותן לאופי השימוש הצפוי במוסך או בבית.

2.משקל העגלה

לא כדאי להקל ראש במשקל העגלה ובאופן שבו הנתון הזה צפוי להשפיע על האופן שבו עובדים איתה. קודם כל, משקל העגלה חשוב כי הוא קובע עד כמה יהיה פשוט ומהיר להעביר אותה ממקום למקום. שנית, משקל העגלה עוזר לדעת האם חומרי הגלם מספיק איכותיים ועמידים. בגלל שהעגלה מיועדת לעבודה בסביבה תעשייתית כגון מוסך, היא חייבת להיות מיוצרת מחומרי גלם חזקים גם אם זה אומר משקל מעט גבוה יותר.

3. היצרן

עגלת מוסך מקצועית יכולה להיות מיוצרת על ידי חברות שונות. אם מסתכלים על שם היצרן ומוסיפים למערכת השיקולים התייחסות לגודל של העגלה ולמאפיינים של כל דגם, מגדילים את הסיכוי לבחירה מושכלת ונכונה. באמצעות התייחסות ליצרן ניתן למשל לדעת מה האמינות של העגלה בטווח הקצר והארוך, האם היא שווה את המחיר, מה אפשר לעשות כדי לשלב אותה במוסך ואל מי פונים בכל מקרה של תקלה. כמו כן, לסוגים שונים של יצרנים יש תקופות אחריות שונות.

4. מחיר

גם עגלת כלים למוסך וגם עגלה קטנה יותר לבית או לאנשים שמתקנים את המכונית שלהם בעצמם צריך לבחור לפי המחיר. מצד אחד, המטרה היא לחסוך בהוצאות כדי לשלב את העגלה עם עוד כלים שבהם משתמשים כדי לתקן כלי רכב ומכוניות. מצד שני, מחיר נמוך מדי חייב להדליק נורה אדומה לגבי האיכות של העגלה. לכן הפתרון הוא להשוות בין עגלות כלים על פי המחיר המקובל בתחום ובענף, בעיקר כדי לקבל החלטה מושכלת ומבוססת.

טרם בבחירת עגלת מוסך ממולץ לשוחח עם אנשי מקצוע

לא חייבים לבחור לבד עגלת מוסך. ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום, אפשר להגיע פיזית אל מוסך יבואן מושקע כדי לבדוק באיזה עגלה משתמשים ותמיד כדאי לעקוב אחר ביקורות וחוות דעת באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. אם אחרי כל זה מתלבטים עדיין בין סוגים שונים של עגלות, תמיד אפשר יהיה להשוות בין הדגמים רק לפי היצרן שלהם או לפי המחיר.
במילים אחרות, בחירה בצורה נכונה בכלל לא קשורה לרקע טכני. רקע כזה כמובן עוזר, אך הוא לא חובה. גם אם בוחרים לראשונה כדי לבצע משימות מכונאות פשוטות בבית או רוצים לצרף אותה בארגז הכלים הקיים של המוסך החדש, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע ולבדוק איזה דגם זוכה להמלצות הרבות ביותר.

עם או בלי הכלים?

שאלה אחרת ולא פחות חשובה שעולה אצל מוסכניקים או חובבי מוטוריקה לגבי עגלת מוסך היא האם שווה לקנות אותה עם או בלי הכלים. פערי המחירים בין עגלות מוסך עם או בלי כלים עומדים על עשרות אחוזים, ואפשר להבין מדוע: אם קונים את העגלה יחד עם הכלים, משלמים קצת יותר עכשיו אבל יודעים מראש מה המחיר וחוסכים בעוד הוצאות אחר כך. במידה ורוצים לחסוך בהוצאות באופן מיידי, הפתרון של עגלה ללא כלים יהיה רלוונטי יותר.
העניין הוא שצריך להסתכל גם על המחיר של עגלה עם כלים לעומת עגלת מוסך ללא כלים וגם על עוד שיקולים. בהקשר הזה, השיקול המרכזי הוא באיזה כלים בדיוק רוצים להשתמש:
אם הכלים הנדרשים הם מיוחדים ואי אפשר להשיג אותם בדגמים רגילים של עגלות מוסך, אין טעם לבזבז על זה זמן ועדיף לקנות רק אותה. במידה ומקבלים בתוך העגלה כלים רלוונטיים, זה כאמור יהיה פתרון הרבה יותר משתלם עבור כל הצדדים המעורבים.

השוואה בין מגוון סוגי עגלות מוסך

השוואה בין סוגים שונים של עגלות מוסך מתחילה באינטרנט ויכולה להמשיך לשטח עצמו. אם רוצים להרגיש את העגלה ולנסות אותה לפני הבחירה, אפשר לעשות את זה באולמות התצוגה או במוסכים עצמם. אפשרות אחרת היא להסתפק במידע הקיים באתרי האינטרנט, אך להעדיף מקום שבו ניתן גם לראות תמונות של העגלות וגם סרטונים מקיפים ומפורטים.
כמו כן, אפשר לבחור לפי ניסיון קודם עם דגמים דומים. בהקשר הזה, הדגש יהיה על האופן שבו מתאימים את העגלות למטרות שאותן מנסים להשיג. ככל שהמטרה תוגדר טוב יותר מבחינת אופי הפרויקט, כך יהיה קל להתאים עבורה גם את העגלה המתאימה.

עגלת מוסך לפי תקן ושיקולי בטיחות

יותר ויותר בעלי מוסכים וחובבי מוטוריקה מבינים כיום את החשיבות של בחירת עגלת כלים מתוך שיקולי בטיחות. על פניו, כל העגלות מספקות את אותה רמה של בטיחות והשימוש בהן תלוי בעיקר במוסך או בכלים. אבל בפועל, אפשר לראות לצד עגלות מעולות גם כאלה שנמכרות במחיר זול במיוחד פשוט כי הן לא עומדות בתקן המקובל.
את התקן לכל עגלה ניתן לבדוק לפי המפרט הטכני או באמצעות התייעצות עם בעלי מקצוע. לאחר מכן, יש לוודא שמדובר על עגלה שמתאימה לאופי של המוסך ולאופן שבו עומדים להשתמש בכלים. רק אם בודקים מראש את השיקולים הללו של הבטיחות, מתקדמים בראש שקט לשלב שבו משלבים את העגלה בעבודה היום יומית – בין אם זה במוסך שנמצא בחצר או במוסך מקצועי.

למגוון עגלות מוסך מומלצות>>

no-lazy